Subject: FW: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu parendamine IP4436
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Nov 2024 12:11:02 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/24/25251-14

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Hardo Aun <[email-masked]>
Sent: Friday, November 8, 2024 12:04 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu parendamine
IP4436

Tere

Saadan kooskõlastamiseks korrigeeritud projekti.

Alla laadida palun siit:
<https://www.dropbox.com/scl/fi/hiw0erp0d5uh2fn20q1pm/P19177_IP4436_.asice
?rlkey=8uiuad3crsbuexaxu3xt4ec1z&st=kpft5qar&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fi/hiw0erp0d5uh2fn20q1pm/P19177_IP4436_.asice?
rlkey=8uiuad3crsbuexaxu3xt4ec1z&st=kpft5qar&dl=0

Lugupidamisega,

Hardo Aun

Projektijuht-projekteerija (Elekter, Side, Valgustus)

THS Projekt OÜ

Tel: +372 58009470

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, November 8, 2024 9:49 AM
To: Hardo Aun <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: RE: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu
parendamine IP4436

Tere

Palun täpsustada, kas antud masti vahetus oleks seotud nüüd selle sama
projektiga või ikkagi mõne muu projektiga.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Hardo Aun <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, November 6, 2024 1:24 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu parendamine
IP4436

Tere

Täpsustan veel, et antud mast on olemasolev ja tegu ei ole uue masti
paigaldusega vaid ol. masti asendamisega.

Sel-juhul ma pean ju panema masti samasse kohta tagasi (liin jookseb
praegu otse, sellist nurka sisse teha ei ole loogiline).

Lugupidamisega,

Hardo Aun

Projektijuht-projekteerija (Elekter, Side, Valgustus)

THS Projekt OÜ

Tel: +372 58009470

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Hardo Aun
Sent: Tuesday, November 5, 2024 12:16 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu
parendamine IP4436

Tere Laur

Viisin sinu viimased märkused sisse, aga üks lahtine asi veel on.

Kas sa mõtled, et selle asendatava 10kV õhuliini masti 11186 mnt ääres
peaks nihutama nt nii, et oleks teile sobilik? Vt. screenshot.

Lugupidamisega,

Hardo Aun

Projektijuht-projekteerija (Elekter, Side, Valgustus)

THS Projekt OÜ

Tel: +372 58009470

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, November 1, 2024 6:20 PM
To: Hardo Aun < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu
parendamine IP4436

Tere

Oleme esitatud materjalid üle vaadanud ning palume korrigeerida/täiendada.

*	Selgunud on, et antud Transpordiameti poolt kooskõlastatud
projekti LR8427 osa ei ole tegelikult antud 10kV puitmastiga kajastatud
piirkond. Samuti lisame juurde, et projekteeritud masti asukoht riigitee
11186 suhtes ei vasta nõuetele (kaugus teest pole piisav, vaba ruumi nõue,
tee äärest min 4m) ning paiknemine perspektiivse kogujatee ning
kergliiklustee suhtes. Lisaks on jäänud märkamata, et sügavused
perspektiivse kogujatee all pole piisav.

Seega palume lahendada antud ühendus ning antud kaablite/mastide
paiknemine selliselt, mis arvestab perspektiivsete kogujateedega ning
kergliiklusteedega (ristumisel sügavus min 2,2m, 1250N).

*	Katete taastamise osa on kajastatud asendiplaanidel osaliselt.
Palume kontrollida ning vastavalt täiendada asendiplaane.

*	Palume riigiteega nr 11410 ristumisel asendiplaanil kajastatu
korrigeerida vastavaks läbilõikega, et teostatakse ühe puurimisega. Hetkel
andmed asendiplaanil erinevad läbilõikest (asendiliselt ja toru jämeduse
osas).

Asendiplaanil 4x160mm ja läbilõikel 4x110mm

*	IKÕ plaanil ja tabelis on POS nr nihkes.

*	IKÕ plaanil palume kontrollida km nr. Ekslikult on ilmselt 20,74,
peaks olema km 19,74 ja 19,15 asemel 19,22. Palume kontrollida ja
parandada.

*	Palume IKÕ plaan koostada ka antud kinnistule projekteeritavate
tehnovõrkude kohta.

Palume edastada materjalid, kas minu e-mailile või
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Hardo Aun < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Saturday, October 19, 2024 4:23 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu parendamine
IP4436

Tere

Saadan kooskõlastamisele korrigeeritud projekti.

*	Täpsustan et kõnnitee taastamine on ette nähtud ühes kohas, vt.
leht EL-13.
*	Tutermaa-Vanamõisa tee L1 kinnistule ei näe mõtet IKÕ-st seada,
kuna seal tuleb uut maakaablit

ainult ca 0,9m ning seal on niigi talumiskoormus peal, kuna tegu ol. 10kV
õhuliiniga.

Projekt allalaetav siit:
<https://www.dropbox.com/scl/fi/310tiilkfn8igo73682t1/P19177_IP4436_projek
t.asice?rlkey=4bb6smc7vbk1pky0v62xoqvtc&st=kyabir80&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fi/310tiilkfn8igo73682t1/P19177_IP4436_projekt
.asice?rlkey=4bb6smc7vbk1pky0v62xoqvtc&st=kyabir80&dl=0

Lugupidamisega,

Hardo Aun

Projektijuht-projekteerija (Elekter, Side, Valgustus)

THS Projekt OÜ

Tel: +372 58009470

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, September 23, 2024 1:52 PM
To: Hardo Aun < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu
parendamine IP4436

Tere

Oleme esitatud materjalid üle vaadanud ning palume korrigeerida/täiendada.

Asendiplaanid

*	Palume lisada asendiplaanid ning ristmevälja joonised ka pdf kujul
materjalide juurde.

*	Palume esitada katete taastamise osa sh katete taastamise ulatused
(vastav asendiplaan, läbilõiked)

Palume täpsustada, kas antud projektiga on ette nähtud antud alal ka
kõnnitee taastamine.

Lisaks tundub läbilõike info juures olev tabeli poolik.

*	Asendiplaanil palume tingmärkides kajastada vastavate
teeprojektide andmed ning viidata märkustes vastavatele teeprojektidele
(sh Riigitee 11410 Kiia-Vääna-Viti km 0,0 - 0,45 teekatte

taastusremont, teeületuskoha ja bussipeatuste ümberehitamine. OÜ
Keskkonnaprojekt, töö nr 3014).

*	Palume asendiplaanil näidata konkreetselt ära, kus on antud
projekti lõpp, hetkel on jätkuv punane kontuur. Palume kajastada teise
projekti materjalid teise värviga (mast, kaabel).

Lisaks kajastada avatud kaeve kontuurid, kui antud projektiga minnakse
kuni mastini.

Seletuskiri

*	Palume korrigeerida sõnastust, kuna antud teeprojektidega tuleb
arvestada ka väljaspool TRAMi kinnistuid.

*	Lisaks palume seletuskirjas kajastada peamised põhimõtted
sügavuste ning kaitsetorude osas.

Ristumisel riigiteega ning perspektiivsete ühendusteedega, kogujateedega,
kõnniteedega minimaalne sügavus 2,2m ja kaitsetoru tugevus 1250N.
Teepiirete all minimaalne sügavus 2,5m.

Riigitee muldes kulgemisel minimaalne sügavus 2,2m ning kaitsetoru
tugevusega 1250N.

Paiknemisel perspektiivse ulukitunneli ning kergliiklustee tunneli
asukohas minimaalne sügavus 7,0m ning perspektiivse truuptunneli juures
minimaalne sügavus 3,0m kraavi (Pihuoja peakraav) põhjast.

Olemasolevatest truupidest minimaalselt 1,0m sügavusele truubi põhjast.

-             Seletuskirja palume lisada, et tehnovõrkude teemaale
paigaldamisel on kõrvalekalded kooskõlastatud projektist keelatud.

Lisaks, et Tehnovõrgu riigiteealusele maale paigaldamise korral peab
tehnovõrgu omanik enne projekti realiseerima asumist esitama
Transpordiametile vormikohase taotluse koos projektis kooskõlastatud
asukoha-skeemiga tehnovõrgu paigaldamise ja talumise lepingu sõlmimiseks
(vorm saadaval Transpordiameti kodulehel). Sõlmitud leping on aluseks
riigitee alusel maal projektijärgsete tööde teostamiseks vajaliku
liiklusväliste tööde loa väljastamiseks.

IKÕ plaanid

*	Palume kontrollida IKÕ plaane, kuna ei tuvastanud mõnedes lõikudes
IKÕ plaanidel vastavaid alasid.

*	Palume IKÕ plaanide koostamisel lähtuda juurde lisatud näidisest.

IKÕ plaanil nn kirjanurgas palume kajastada projekti andmed (pealkiri töö
nr jne).

Asendiplaanil palume kajastada POS 1 tähis, põhja suund, tabelis
katastriüksuse sihtotstarve.

*	IKÕ plaanidelt palume loetavuse parandamiseks eemalda kõrgusarvud
ning kajastada IKÕ alaga seotud katastriüksuse nimetus ja number
suuremalt. IKÕ ala katastriüksuste nimetused ning numbrid nihutada
selliselt et ei kattuks ja oleksid selgelt loetavad.

*	Palume komplekteerida IKÕ plaanid loogilises järjekorras, et
lehekülje vahetumisel jätkuks ka IKÕ ala loogiliselt, mitte ei jätkuks
lehekülje lõpust alguse suunaga.

*	IKÕ plaanil tingmärkides kajastada kilp, lisaks kontrollida, kas
IKÕ ala on kilbi ümber 1m.

*	Palume lisada vastav madalpinge maakaabli tähis.

Palume edastada materjalid, kas minu e-mailile või
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Hardo Aun < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 27, 2024 4:07 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu parendamine
IP4436

Tere

Saadan kooskõlastamisele projekti IP4436 kausta, mis on

allalaetav siit:
<https://oneplatform-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/hardo_aun_bonava_com
/EaEBmXH2dupOnlR-XlU4l5IBXRS9a1qo1cKkSGEDNyEABw?email=Laur.Koiv%40transpor
diamet.ee&e=wBptR2>  IP4436_projekt.asice

Lugupidamisega,

Hardo Aun

Projektijuht-projekteerija (Elekter, Side, Valgustus)

THS Projekt OÜ

Tel: +372 58009470

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, August 16, 2024 1:53 PM
To: Hardo Aun < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu
parendamine IP4436

Tere

Kooskõlastamiseks palume esitada komplektne allkirjastatud projekt (sh
seletuskiri, katete taastamise asendiplaan jne).

Paiknemise osas minul hetkel tähelepanekuid ei ole.

Lisan siia juurde mõningad üldised märkused.

*	Antud lõigus palume samuti kaabel paigaldada kaitsetorru 1250N
(helesinine kontuur). Lisame juurde, et olemasolev masti asukoht riigitee
11186 suhtes ei vasta ilmselt nõuetele ning projekti LR8427 esitamisel
Transpordiametile kooskõlastamiseks võib masti asukoht muutuda.

*	Ristmevälja joonisel nr 6 pole kaeviku serv koosõlas
asendiplaaniga (servad nihkes).

*	Palume täpsustada, kas Vahi tee 1 (tunnus: 19801:011:0827) on
ikkagi antud lahendusega nõus, et heki ning aia asukohta tehakse kaevik?

Palume edastada materjalid e-mailile  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].

Juhime tähelepanu, et uute materjalide esitamisel võib märkuseid ning
asjaolusid lisanduda.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Hardo Aun < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 14, 2024 11:50 AM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Eduard Zguro < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu parendamine
IP4436

Tere

Kas te oskate öelda midagi seoses projekti kooskõlastamise kohta (viimased
märkused-ettepanekud said minu poolt sisse viidud) Sooviksin esimesel
võimalusel teha ära IKÕ-se ala plaanid, et jõuda lõpuks ka TRAM-i
kooskõlastuse väljastamiseni. Elektrilevi ei hakka ennem teisi
maalepinguid sõlmima, kui TRAM-i kooskõlastus olemas.

Lugupidamisega,

Hardo Aun

Projektijuht-projekteerija (Elekter, Side, Valgustus)

THS Projekt OÜ

Tel: +372 58009470

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu parendamine
IP4436

Tere

Saadan uuesti korrigeeritud asendiplaani. Laadida alla siit:

<https://oneplatform-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/hardo_aun_bonava_com
/ERKS_sf1TdpHplL6s5JEyfMBXKQuCONW50QIPMYOyQ7Z2Q?email=Laur.Koiv%40transpor
diamet.ee&e=fhP6Di>
https://oneplatform-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/hardo_aun_bonava_com/
ERKS_sf1TdpHplL6s5JEyfMBXKQuCONW50QIPMYOyQ7Z2Q?email=Laur.Koiv%40transpord
iamet.ee&e=fhP6Di

PS! Keila-Paldiski proj. 2+2 maantee vertikaaliga ei ole ma arvestanud
(olen kasutanud orienteeruvaid kõrgusi ristmevälja joonistel),

kuna mul ju eskiis x-refina ainult ja sellel pole vertikaali ju tehtud.

Lugupidamisega,

Hardo Aun

Projektijuht-projekteerija (Elekter, Side, Valgustus)

THS Projekt OÜ

Tel: +372 58009470

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.